måndag 30 november 2009

Just a perfekt day

DSC_0221-1 redigeradgalleri

I går var vi på först på julmarknad, ett spektakel utan liknelse. Bara att få en parkering tog väl si så där en 20 min, att sedan få se en skymt av vad som såldes i stånden, var näst intill omöjligt. Om du inte förstås är född väldigt lång och då menar jag typ 2 m och utrustad med kikare!! Näe, vi tröttnade ganska omgående och tog istället en promenad ner till hamnen, där jag gick loss med kameran. Underbart ljus och magisk stämning. Därefter gick vi förbi vännerna A & M och fikade, att få kliva in till både vedspis, kakelugn och nygjort kaffe var himmelskt efter att hållit till i hamnen och fått fingrarna halvt köldskadade. När jag kom hem bakade jag saffransbullar som avnjöts till ljus och film. En toppendag helt enkelt :)

5 kommentarer:

  1. otroligt vacker och harmonisk bild. vart är den tagen?

    SvaraRadera
  2. Oj, vad förvånad jag blir. Titta in hos mig - tankeöverföring? Eller är vi tvillingsjälar? Till och med rubriken. Nåväl, din bild är helt magisk. Duktigt av dig att fånga det fantastiska ljuset och lugnet/Lis

    SvaraRadera
  3. Oj är det så vackert hemma....
    Ni är alltid välkomna!
    Kram
    A

    SvaraRadera