söndag 27 december 2009

En kall men skön söndag...

_DSC0114 -1 redigeradgalleri
_DSC0115 -1 redigeradgalleri

Efter en supertrevlig kväll igår med underbar mat, gott vin och suveränt sällskap, har man varit liiite trött idag :)Termometern visade -12 när jag klev upp i morse, men det hindrade inte mig och kameran. Hade bestämt mig redan igår, för att fota idag och så blev det också.. Dessvärre frös avtryckar fingret relativt fort och jag fick stoppa in handen under alla mina fleecetröjor för att få tillbaka en normal temperatur i det igen :)Hoppas att ni haft en fin söndag!

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder. Ibland kan man inte låta bli att fota trots att fingrarna riskerar att frysa bort. Marsipangård...låter rätt mumsigt. :)
    Ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ja det är nackdelen nu i kylan, fingret fryser. ;)
    Kram

    SvaraRadera