söndag 6 december 2009

Triss i Triss

12galleri28galleri11_07_05_09galleri

Söndagens tema i fototriss är att visa upp tre ut av tre, denna gången kör även Helen årests sista tävling där priset är en egen fotobok. Mitt tema blev lite spretigt, men så är det när man vill ha med tre olika bilder av något man tycker om :) Alla som vid det här laget följt mig vet att jag brinner för hundar och att dom är en stor del i mitt liv. Arkitektur tycker jag jättemycket om att fota, jag får nya "input" var gång. Sist men inte minst, naturen! Det är där jag känner mig hemma och försöker tillbringa så mycket tid som det bara går....

Kika nu in på fototriss för att se en massa trissar.

Ha en fin söndag!

19 kommentarer:

  1. åh, har du 2 borderterrier, trodde bara du hade Nova?!
    Vad härligt det ser ut att få nusa i vattnet :))
    Ha en härlig söndag.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Tre fina bilder från dina tre favoritområden. Hundbilden är otroligt häftig, takfönstren jättefina. Och granens bommor så vackra. Förresten fotar du inte portar och dörrar också - då kan du vara med i min utmaning Veckans port.

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder. Gillar naturen väldigt mycket så den sista blir min favorit. Lena/isis

    SvaraRadera
  4. Bra variation i din triss.
    Mittenbilden fastnar hos mig.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder alla tre, men den som fastnade var nog den med vovvarna :)

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga trissar. Första var underbar!!

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fantastiska bilder, suverän kvalitet. Min favorit blir naturligtvis hundarna, vilken fart och vilken badlycka, dom är härliga alla tre, men jag tycker att dina borderterrier är så tuffa.

    SvaraRadera
  8. underbart fantastiska bilder med en otrolig skärpa.
    min favvo blir nog nr3

    SvaraRadera
  9. Tre fina bidrag till trissen. Även om alla var fina tar hundarna priset.

    SvaraRadera
  10. Gillar bild två och tre jätte mycket!!

    SvaraRadera
  11. Alltså din etta är ju bara så fantastiskt vacker.. hundarna i rusning.. så skön bild.. Gillar din triss i trissen.. härlig Advent:-)

    SvaraRadera
  12. Super fin triss gillar den med kottarna mest.

    SvaraRadera
  13. Wow, bilderna är ju bara wow!!!! En av finalisterna kan jag tänka mig. Gillar verkligen första bilden skarpt, Äh....jag tokdiggar alla tre!!! =)

    SvaraRadera
  14. Njutande(?) hundar blir min favorit tätt följd av den undre

    SvaraRadera
  15. Variation i en triss kan ju ha sitt värde det med. Jag tycker alla dina bilder är fina, speceillt gran(?)skotten.

    SvaraRadera
  16. Hundarna är ju för härliga och den är underbart fångad! Men den sista bara slog mig som ett skott i magen...WOW så läcker! Den blir helt klart min favorit!!

    ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  17. Cool triss, gillar mittenbilden bäst!

    SvaraRadera