torsdag 28 januari 2010

Final och shopping :)



Jag har gått vidare till final i Carlboms fototävling om "årets bästa bild" med den här bilden, blir jätteglad om ni som gillar den, lägger er röst här Tack och Kram, på förhand :)

I dag har vi varit iväg och inhandlat ett nytt köksbord på ett antikvariat i Nyköping, bordet är tänkt till huset på landet. Det är ett klaffbord i trä och från tidigt 20-tal, tror det kan bli hur fint som helst när jag har fått slipa och måla det antikvitt :)Lycklig för det! Shoppade även en ny tröja på Intersport och en Nike väska som ska bli min nya fotoväska, efter att jag har byggt om den lite :) Nu ska jag ut med hundarna i snömassorna, för nog har vi fått snö alltid... Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

  1. Det låter så härligt och spännande att flytta ut till landet och måste ju vara perfekt för hundarna! Jag längtar dit, till landet, nästan vareviga dag. Och gamla klaffbord är fina, jag har redan ett här hemma (så som sagt jag är redo för landet vilken dag som helst ;))

    SvaraRadera
  2. Grattis till finalplatsen. Jag röstade på dig så fort det finalisterna kom upp. :)
    Nytt bord, låter spännande. Får vi se resultatet sen?
    Ha en fin fredag, Eva-Lena.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag såg det, jättegrattis, det är en underbar bild, lycka till :)
    Natti natti...
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Nu har jag röstat på dig, jag älskar dina bilder och den här var inget undantag. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till att du gick vidare! Det är en kanonbild och bör ha goda chanser att vinna också!!

    Nu har jag jobbat lite och lagt upp tre bilder på tema Guld. Jag lämnar härmed över stafettpinnen till Dig med tema "Stor och liten".

    Lycka till!
    akson

    SvaraRadera
  6. Du vet att jag gillar din underbara bild och den har nog stor chans att vinna!

    Ska du flytta till ett hus? I vilket fall, härligt att handla gamla ting och göra final.

    Här snöar det för fullt i flera dagar!
    Trevlig helg. Kram Lissen

    SvaraRadera
  7. Den här bilden bara älskade jag!

    SvaraRadera