söndag 31 januari 2010

Fototriss-på spåret


Dessa människor vandrar som jag, runt isen i de plogade spåren. Behöver jag säga att jag gick åt andra hållet :)...

Svårt att hålla sig i spåren? Det här är en motorcross bana :)

Jag är någonting vackert på spåret...

Se fler bidrag på Fototriss

Nu en liten cup, hoppas att det är okej :)Vill passa på att påminna er som gillar min bild "hamnen" att fortsätta rösta på den här Röstningen fortsätter ända tills nästa söndag 7/2 och ni kan rösta en gång per dag :) Min son vill jätte gärna att jag vinner "spionkameran" åt honom, så fortsätt rösta på Eva-Lena :D

27 kommentarer:

  1. Mycket vackra vinterbilder, härliga färger.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka vackra bilder! Underbara spårtolkningar. Jag funderar över om det går välja en favorit.. men det kan jag inte.

    Önskar Dig en härlig fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  3. Mycket vacker triss! Gillar den rosa färgen som jag antar att du haft ett filter till.

    SvaraRadera
  4. Oj, vilka otroligt läckra bilder. Klockren triss. Den första bilden blev jag helt förälskad i, vilket ljus. Helt underbar.

    SvaraRadera
  5. Härligt snölandskap, och vilket ljus du fångat. Kan inte välja bild eftersom dom hänger så väl ihop.
    - Jag röstar på dig, hamnbilden är kanon.

    SvaraRadera
  6. Fin men samtidigt lite komisk bild, din första, med alla människor i gåsmarsch på isen. Och inte visste jag att en motorcrossbana kunde vara så vacker, som vanligt har du fångat ljuset underbart. Och vackert är det redan på din sista bild, vinterlandskap är fina även om jag börjar längta till lite varmare tider.
    Ha en fin söndag!
    (Och du har min röst sedan tidigare :-))

    SvaraRadera
  7. Tre urläckra bilder, men gillar den första mest pga det komiska i gåsmarschen.

    SvaraRadera
  8. Härligt vackra bilder. Min favortit blir nummer ett. Det var en både rolig och konstnärlig bild på samma gång.
    Själv är jag också ibland "kärringen mot strömmen," och det känns rätt bra .:)

    SvaraRadera
  9. En härlig varm känsla i dina bilder! Den första är min favorit med människorna där i hörnet, snyggt fångat. Mittbilden, mmmmm det mjuka skimrande ljuset.

    Hoppas du vinner Eva-Lena, så din son får kameran.
    Bilden är ju outstanding!
    Fast jag gjorde också en liten cup, :-)

    Ha en fortsatt skön söndag.Kram Lissen

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig ton i bilderna. Den andra blir min favorit. Anita

    SvaraRadera
  11. Snygga vinterspår i alla tre bilderna.
    Bäst gillar jag den översta med människorna som vandrar där i en lång rad. Fint!

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig ton i dina fina bilder! Gillar verkligen den första.

    SvaraRadera
  13. Fina bilder och härligt ljus.
    En triss i min smak.
    Övre bilden blir min favorit.

    SvaraRadera
  14. Snygg spårtriss idag! Den första är extra kul med alla som går där framåt i spåret - utom du förstås! Men jag gillar den sista bäst, det är så härligt ljus i bilden.

    SvaraRadera
  15. Hej! Hoppas att helgen varit trevlig trots kylan!
    Det är inte kul att gå långt med hundar nu. Isac fryser!
    Måste bara skriva att jag är inne varje dag och njuter av dina underbara bilder. Du får alltid så härligt ljus i bilderna. :)
    Camilla o Isac

    SvaraRadera
  16. Och dröm om min förvåning när jag öppnar för att titta på fototrissen och hittar Gnesta på första bilden. Antar att du finns här i vår by eller i dess närhet.
    Kanonfina bilder och bäst gillar jag den sista.

    SvaraRadera
  17. Morrn.

    Första bilden från Gnesta, den gillar jag.
    Mittbilden är jättebra.

    Hade bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  18. Du tar fantastiskt fina bilder, helt underbart.
    Den översta är sagolik, med alla dessa fina hus längs strandkanten.Ha en mysig söndag.
    KRAM
    Helena

    SvaraRadera
  19. Det var en triss som skiljer sej från andra idag och dessutom en mycket vacker triss! Gillar speciellt första bilden med alla som är ute och går!

    SvaraRadera
  20. Fina foton, helt udda spår i snön. Lustigt första foto med alla som går på den plogade isen (kul med järnvägen/stationen i bakgrunden, ett annat spår så att säga). Gillar tredje fotot och din textrad under, vitsigt. Ett vackert vinterlandskap med flera spår från vandrare. En fin triss på detta "på spåret"-tema

    SvaraRadera
  21. Vacker triss på vintriga spår :-)

    SvaraRadera
  22. Så fina bilder alla tre. Kul med den första, där skulle du släppt tjejerna så att de fick röra om lite i den perfekta raden. jag har röstat på din fina hamnbild och jag håller tummarna/Kram

    SvaraRadera
  23. Snygga bilder! Härligt ljus och kul tolkning på temat.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  24. Jag blev så skidåkningssugen av andra bilden, så läste jag att det var en crossbana :-) Min favoritbild i trissen är den första, bilden med de charmiga husen som klättrar upp för berget igen, och nu med ett helt lämmeltåg av människor som knallar runt sjön, vilken grej.

    SvaraRadera
  25. Vackra bilder! Det ser lite lustigt ut med alla människor som går på led runt sjön.

    SvaraRadera