torsdag 14 januari 2010

Mr Nice Guy :)




7 kommentarer:

  1. Jag fattar inte hur du bär dig åt när du fotar dina hundar. Jag borde gå på kurs hos dig. De rör sig, är aldrig still. Ändå... du får skärpan där den ska vara, fångar rörelsen perfekt och ett skönt släpp på precis rätt ställen. JAG ÄR AVUNDSJUK. :)

    SvaraRadera
  2. Vilka glädjebilder, härligt att se hur hundarna fortfarande njuter av all snö :) Förstår bara inte hur du får till skärpan så knivskarp när dom är som yrväder, försöker för glatta livet med mina men dom gör lite som dom själva behagar =) Ha en fortastt bra kväll.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bildserie - gör mig riktigt glad ända i i hjärtat! Okynnes blicken i den första bilden... underbar :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Ulrica. Hur i hela friden bär du dig åt? Djur är ju aldrig stilla. Ändå får du perfekta bilder. Jättefin bildserie.
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera
  5. Härligt fartfyllda bild!
    Gillar den första bilden, kom inte här och ta MIN isbit... :)
    Snygg skärpa du har fått på busen.
    Kul att följa din fotoutveckling, du är duktig
    Ha en härlig fredag.
    /Helena

    SvaraRadera
  6. Hunden har verkligen sug i blicken :-)

    SvaraRadera
  7. Jag älskar dina hundbilder! Den första är ju helt fantastisk! Riktig lite charmknutte med bus i blicken du har! :O))

    SvaraRadera