onsdag 27 januari 2010

Tid



Vaknade alldeles för tidigt och att försöka somna om var lönlöst. Schäfrarna följde mig med glatt viftande svansar ut ur sovrummet, lill terriern lyfte inte ens huvudet(hon vet att njuta hon) :) Snart ska jag gå min vanliga power-walk, bäst att passa på innan den utlovade snön kommer och sätter P för det. Dagen har jag tänkt fördriva med att baka och hinna en sväng till Biblioteket. Ska även säga upp lgh, pirrar i magen vid tanken, ringa och höra med Telia om bredbandet jag har, även funkar i min nya hydda(tvivlar dock);)... Bilden ovan får illustrera min dag, allt handlar om tid :) Ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Ibland rusar tiden bara förbi, man har så mång asaker som ska hinnas med innan dagen går över till kväll. Idag har vi städdag hos oss, hundarna sover så gott medans jag far runt med oväsendet :)Ha en fortsatt bra onsdag.

    SvaraRadera
  2. Fint sätt att illustrera din dag.
    Du har mycket att stå i nu inför flytten. Stressa inte för mycket bara. :)
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera