söndag 28 februari 2010

Bildligt Talat V 9



Bildligt Talat

12 kommentarer:

  1. Är det du som ritar också? Snyggt var det i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt ritat/målat och ett enormt bra tagen bild som gör att jag blir nyfiken på om det finns fler sådana skatter hos Dej!

    annette

    SvaraRadera
  3. Fin bild och nu undrar jag om det är du som tecknar? Stackars dig som har datastrul. Hoppas det löser sig snart. Hoppas också haft en skön helg i tövädret/Kram

    SvaraRadera
  4. Konstnärlig gåva.. det är bra det:-)

    SvaraRadera
  5. Ser ut som modeteckning. Snyggt och fint fotograferat!

    SvaraRadera
  6. Vackert öga! Sjuk dator låter inget vidare. Jag var på Media Markt i förra veckan för att titta på ny dator (stationär) men dom hade inget att välja på. Skulle få in nya lite senare. Min dator är inte sjuk, men däremot väldigt trött! Den känner sig gammal redan efter tre år och vill bli pensionerad.

    SvaraRadera
  7. Kul att du är tillbaka på banan igen. Det är inte det minsta roligt med datorhaveri.

    Vilken himla fin bild! Är det du som är konstnärlig?
    Din triss är riktigt läcker. Det sprutar bara guld ur bilderna och jag njuter av dom allihop.

    Så snön fortsätter ramla ner över dig. Här snöade det hela helgen, just nu är det uppehåll men det ska visst komma mer. Jag är så trött på vintern nu så det är därför det kommer lite sommarbilder på bloggen. :)
    Ha en fin dag trots brist på vår.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Läckert öga. Handlar det möjligen om smink? En reklamskylt på något varuhus kanske. De där färgkluttarna nere till vänster får mig att tänka i dessa banor.

    SvaraRadera
  9. Hm är det månne du som är konstnären? Vackert är det iaf.

    SvaraRadera
  10. Konstnärligt och vackert. Är det en av dina dolda talanger, månntro? En bild som gör mej nyfiken.
    Ha en skön måndag! //Lissen

    SvaraRadera
  11. en kanon snygg bild :) självklart undra jag det samma som många andra här .. är det du som har ritat den :D den var otrolig bra :)

    SvaraRadera