lördag 6 februari 2010

Inspiration och Kreativitet- det här är jag



Inspiration och Kreativitets bilduppdrag den här veckan är "det här är jag" Vem är jag då? Har försökt sammanställa mitt jag i ett kollage, en frihetsälskande själ som trivs med kaffekoppen i handen, hundarna är alltid vid min sida både i skog, soffan och på appellplan, bakom kameran ser de flesta mig, men framför känner jag mig obekväm. Jag gillar att ha mysigt omkring mig, men är ingen pedant,(bara i momentinlärning med hundarna *s*) sjunker gärna ner i en biografi och fikar gärna med vänner. Jag fascineras av bild och ord, av människor som lever sig in och delar med sig. Jag är ett natur barn, en kameranörd som älskar hundar, havet och möten...

Fler "jag" hittar ni här

Passar på att påminna er om att det fortfarande går att rösta på årets bild här blir glad om ni som gillar min bild hamnen, lägger er röst på mig Eva-Lena :)

12 kommentarer:

  1. Det känns som om jag känner dej lite mer och ser likheter. Mysigt vill jag också ha omkring mej och fikar gärna med vänner. Långa blir promenaderna med kameran som följeslagare.
    Vilket fint collage du har gjort!
    Trevlig helg. Kram Lissen

    SvaraRadera
  2. Att hundarna och fotografering är viktigt för dig har jag redan listat ut genom dina fina bilder i bloggen! Det var kul att få veta lite mer, bild och ord fascinerar även mig - likaså fikar jag gärna med vänner :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ett trevligt collage och en fin presentation:) Jag känner igen mig i att jag inte heller vill stå framför kameran utan trivs bäst bakom.

    SvaraRadera
  4. Förväntar mig bara toppklass när jag tittar in till dig! :)

    Kollage är jag svag för, och ditt var hur fint som helst.

    Tack för titt-in hos mig - önskar dig en fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  5. Som du vet tidigare så är jag ett av dina fans. Hundar och foto är ju verkligen bra hobbies. En kopp kaffe och en bra bok samt lite natur så behöver man egentligen inte så mycket mer.
    Har du flyttat till landet ännu, eller tvekar du med all snön?
    Ha en bra lördagkväll.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tolkning. Vi har mer gemensamt ser jag. Jag tycker också om att ha det mysigt och fikar väldigt gärna med vänner. En god bok är ett måste och kameran är en ständig följeslagare.
    Fint collage, Eva-Lena.
    Ha en fin lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbart med din kärlek till hundarna, vet verkligen hur det är :)
    Dom finns alltid där oavsett vad...
    Är så kul att följa din utveckling som fotograf, älskar dina bilder på vovvarna, du är verkligen duktig på att fånga dom i rätt ögonblick, man kan nästan "se" deras personlighet..
    Önskar dej en mysig helg med hundar och sambo :)
    KRAM
    Helena

    SvaraRadera
  8. Trevligt att du bjuder på dig själv. Nu vet jag lite mer om dig och det lät jättefint. Några intressen har vi gemensamma. trevlig helg

    SvaraRadera
  9. Kaffe, kamera och hundträning! Vi har en del gemensamt. :-)

    SvaraRadera
  10. Fint collage och fin beskrivning av dig själv!

    SvaraRadera
  11. Härlig blandning :-) Har röstat på dig och håller tummarna!

    Kram!

    Pennelinas Ordbruk

    SvaraRadera
  12. Härliga foton och fin beskrivning av en djur och natur älskare. Lycka till i tävlingen.

    SvaraRadera