söndag 7 februari 2010

Inuti


Inuti tunneln är det mörkt och lite mystiskt, men bakom öppnar sig ljuset välkomnande.

Inuti den här urhäftiga gamla bilen, satt ett par hämtat från 60-talet. Önskar ni kunde sett dem :)

Inuti den här korgen som hängde på ett staket jag promenerade förbi, bjöds det på nyplockade äpplen. En härlig gest!

Det här får bli min fototriss i temat Inuti...

Se fler bidrag genom att besöka Fototriss

ps, i dag är sista chansen att rösta på min bild hamnen, det gör ni här vote for Eva-Lena :)

20 kommentarer:

  1. Fina bilder du visar, jag skulle velat se paret i bilen =)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Under CCW i Rättvik får vi se många nostalgiska par i vackra bilar som hämtade från en annan tid. Det är fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Och visst var temat lite klurigt men jag tycker du har hittat roliga och lite annorlunda tolkningar tycker jag

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, bilen är riktigt läcker, snygg redigering i tidens anda.
    Ha en mysig söndag.
    /Helena

    SvaraRadera
  5. Fantastisk triss. Den översta, suggestiv, den andra känner jag tidsandan, den tredje god medmänsklighet. Ha en skön söndag!//Lissen

    SvaraRadera
  6. Fina trissvarianter alla tre. Men kontrasten mellan ljus och mörker i den översta gör den till min favorit.

    SvaraRadera
  7. Mycket vackra bilder..jag blir varm och ler...

    SvaraRadera
  8. Finfina bilder, den översta blir min favorit, lite spännande med ljuset som kommer in ...

    SvaraRadera
  9. Vackra bilder, särskilt mittenbilden eftersom jag älskar gamla bilar!

    SvaraRadera
  10. Svart/vitt är så läckert där det passar in, som din bild här.. väldigt vacker och så bilen.. visst kan jag i min fantasi se de där två ratta iväg.. Inte I Tiden, men utanför eller förgången dåtid.. jag var faktiskt med lite då själv, fast bara i krypstadiet;-)

    SvaraRadera
  11. Fina foton till trissen. Första bilden blir favoriten idag.

    SvaraRadera
  12. Fin triss,gamla bilar kan man aldrig se för mycket av bara ringarna kvar nu när namnet är Audi
    Mina absoluta favoriter som du kanske förstår hittade jag på sidan av, Youki och Raska.
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
  13. Fina underbara bilder. Och så klart att jag har röstat - på dig :)Bilden gillar jag skarpt.

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder Vännen!!! Självklart har jag röstat på dig fattas bara annat =)

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder! Mittenbilden är min favorit! Snyggt redigerad!

    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  16. Jätte bra bilder :) och jag håller med .. mittbilden var kanon :)

    SvaraRadera
  17. Väldigt fin triss hos dig. Jag skulle gärna velat se paret i bilen.
    Korgen....vackert.
    Den första bilden - wow. Så otroligt läckert foto. Gillar kontrasten mellan mörker och ljus.
    Ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder, svårt att välja en favorit men korgen på staket är så fin i svart-vitt så det får bli den.

    SvaraRadera
  19. Jättebra triss med supersnygga bilder! Gillar mittenbilden. Så cool bil! :-)

    SvaraRadera
  20. Fin triss! Härliga färger i den första!

    SvaraRadera