lördag 13 mars 2010

Bilduppdraget-Nr 8 Äventyr






Mitt liv har varit fyllt av olika äventyr och utmaningar. Ibland så pass att känslan av att det är kört, det finns ingen väg ur det här.. Till att komma tillbaka och vara fylld med vördnad, större acceptans, ödmjukhet och verkligen vara tacksam för det lilla... För mig är det ett äventyr varje dag med mina fyrbenta, träning är absolut prio nr ett (ihop med fotografering) och att få träffa likasinnade själar som jag.. Min bildserie är från ett träninspass och att få okej bilder när det går i 180, är ett äventyr i sig :))

Inspiration och Kreativitet

13 kommentarer:

  1. Härliga bilder... Får mej minnas tiden då jag hade min schäfer och tränade. Tiden innan barnen, innan det "riktiga" livet började!

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga bilder/foton du bjuder på, härligt.
    Ja hela livet är ju ett äventyr, så resonerade jag idag med.
    Och alla minnen på äventyr finns inne i skallen inte på bild.

    Ha d gott.

    SvaraRadera
  3. Ja nog är livet ett äventyr, men det är också fyllt med mindre och större deläventyr. Ett kan definitivt vara att bli anfallen av en schäfer.
    Jag har ett liknande i dag hos mig.
    Härliga fartfyllda bilder som du skämmer bort oss med som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Snygga bilder, bra bett
    Ha en skön lördag,-)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig serie! Måste verkligen imponeras. Jag hade aldrig, trots tjock skydd, våga en hund hoppa på mig sådär. Vilket äventyr!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder - jag skulle tycka det vore ett äventyr att vara den som springer :O, det gäller att ha bra kondis ;)

    SvaraRadera
  7. Wow fartfyllt var det här!

    SvaraRadera
  8. Herlige fartsfylte fargerike, ser farlig ut ;)

    SvaraRadera
  9. Du har fått riktigt snygga bilder, bra jobbat i ett sånt tempo.
    Så du har smaskat på Chunkie Monkey du ;-) Förrädisk god, eller hur?
    Har köpt en ny sort från Ben & Jerry, ska testa den sen, återkommer med recession :)
    Ha en mysig kväll.
    KRAM
    Helena

    SvaraRadera
  10. Tuuuuufft! Härliga äventyrsbilder :-)

    Kram från Pennelina

    SvaraRadera
  11. Tufft av mannen där att våga sej på det där. Och visst är livet ett äventyr i sej! Både bra och dåliga äventyr och de flesta väljer vi inte.

    SvaraRadera
  12. Du är en duktig fotograf - talande bilder och väldigt bra bildkvalite/skärpa/ljus.

    Tack för du inspirerar mig.
    MB

    Ps. Sänder dig en lite hälsning
    http://mariaberg-halsband.blogspot.com/2010/03/award-from-me-to-you.html

    SvaraRadera
  13. Ja visst är det svårt att ta actionbilder. Jag övar och övar på hundarna nu. Du har fått till skärpan riktigt snyggt! Kul äventyr också!

    SvaraRadera