söndag 14 mars 2010

Jag tror minsann det blir en förstoring :)




Solen skiner, mössan är undanstoppad och ansiktet börjar få en fin nyans :) Dagarna i två har jag varit iväg med kameran. Förmiddagarna har varit vigda åt träning med hundarna och eftermiddagarna åt fotografering, kan inte bli så mycket bättre! Och så säger jag, äntligen vann rätt låt!! En låt som varit min favorit hela vägen...Vilken röst, inlevelse och känsla den tjejen har! Yes, nu håller vi tummarna för Anna i Norge!!

Ps, den översta bilden blir det nog en förstoring till väggen, kände att det kändes rätt när jag knäppte den och jag blev inte besviken när jag fick se den i helformat :)

13 kommentarer:

  1. Helt underbar, vacker, skön, ljuvlig, jag tror inte adjektiven räcker till. Vilken bild! Wow, jag blir lyrisk. Du har sån känsla för det rätta ögonblicket, timing jag allt. Grattis till en kanonbild. kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bild, så otroligt vacker!

    SvaraRadera
  3. Tycker jag absolut du ska göra, jättesnyggt!
    Härliga färger och knivskarp focus.
    Ja, vinnarlåten var jätebra, tråkigt bara, radio har spelat sönder den totalt. Tyckte jättemkt om den i början, men har hört den för mkt. Det är nog inte enbart en fördel att en låt spelas mkt.
    Ha en härlig söndag.
    KRAM
    Helena

    SvaraRadera
  4. Underbar bild med härliga färger, fint ljus och skärpan sitter där den ska! Det är något med hästars ögon... Blir suverän på väggen!
    Ha en fin söndagskväll!

    SvaraRadera
  5. Så läcker och fint fotad bild på hästens öga! Visst är det kul att ta fram ordentliga förstoringar. Det blir en annan dimension.
    Den blir super på väggen!

    SvaraRadera
  6. Fantastiska bilder!! Självklart ska du hänga den på väggen!!!! Måste verkligen fota min häst mer men hon är inte så sugen på att fotas... Hon står för det mesta med huvudet nere i snön och letar efter mat!!!

    SvaraRadera
  7. Självklart att det måste bli en ordentlig stor förstorning på denna suveräna bild!
    Håller med ang lilla Anna!

    SvaraRadera
  8. Läcker bild som kommer att göra sig på väggen. Även vi tyckte att rätt låt vann, men när man se'n får höra förra årets vinnare så saknas ändå något.

    SvaraRadera
  9. Har inte följt melodifestivalen alls i år. Men de här ögonfransarna blev jag väldigt förtjust i!!

    SvaraRadera
  10. Ojojojoj, Eva-Lena, så otroligt vackert. Vilken fotograf du är. Det är självklart att du gör en förstoring av den bilden, den är fantastisk.
    Vilken skärpa och vilket vackert ljus.
    Ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  11. Instämmer med övriga - den kommer att bli jättefin på väggen! :-)

    Väldigt läcker bildbehandling du har gjort av bänken i "Bildligt talat". Snyggt som bara den!!!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt vackra bilder. Underbara färger och skärpan är fantastisk! De hör verkligen uppe på väggen !

    SvaraRadera