onsdag 10 mars 2010

Ordlös Onsdag-Tidiga Vårkänslor



Ordlös Onsdag

19 kommentarer:

  1. Vid den här tidpunkten brukar jag ut och leta efter de första vårtecknen, nu är de mesta fortfarande gömd under djup snö. Men den här bilden tog jag igår, den får ses som mitt hopp till vår i antågande :)

    Ha en fin onsdag/E-L

    SvaraRadera
  2. Än finns det hopp! Längtar oerhört till våren, värmen och solen. Snön - den vill jag bara ska försvinna.

    SvaraRadera
  3. Ja lite svällda är nog knopparna ändå. Ljuset i bilden antyder också tydligt att våren är på G. Snyggt.

    SvaraRadera
  4. Här spirar det ser jag, av efterlängtad vår.
    Något är på gång...... allt kan hända!
    Ha en skön dag. Kram Lissen

    SvaraRadera
  5. Härlig bild som visar att våren är på väg:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. the bluish sky made the photo more beautiful

    SvaraRadera
  7. Det kommer, det kommer...............

    SvaraRadera
  8. Sakta men säkert kommer våren, och innan man vet ordet av har de där knopparna slagit ut :)

    SvaraRadera
  9. Knopparna ser riktigt sprick färdiga ut...
    snart står de i blom!
    fint foto!

    SvaraRadera
  10. Än är det inte så mycket Vår i landet, men klart kan i se den är på väg med stora steg .. Såg faktiskt oxså en del knoppar igår på min turné:-)
    Mycket rogivande och vacker bild som vanligt Eva-Lena:-)

    SvaraRadera
  11. Vilket vackert foto :) med den blåa himmel bak och så de små knoppar :)
    visst får man vårkänslor när man ser på bilden :)

    SvaraRadera
  12. Härligt med knoppar som snart brister.
    Här uppe i norr där jag bor syns då inga knoppar ännu.
    Så jag fick välja lite annat tema på vårkänslorna.

    Ha d bra.

    SvaraRadera
  13. Hej!

    En verkligen hoppingivande bild, mycket vacker.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  14. Du...jag bara älskar knoppar...och din bild är så makalöst härlig..

    SvaraRadera
  15. Härliga knoppiga grenar mot en underbart blå himmel. Vackert.

    SvaraRadera
  16. Nu är våren definitivt hos dig. Det syns lång väg. Tänk vad himlen är blå också. Dina cookies ser väldigt goda ut/Kram Lis

    SvaraRadera
  17. Så härligt med vår och knoppar. Det dröjer länge än hos oss.

    SvaraRadera
  18. Snygg bild som ger vårkänslor.

    SvaraRadera
  19. Nature är mycket fin
    Grattis
    Har en bra dag
    graceolsson.com/blog

    SvaraRadera