fredag 12 mars 2010

Tack, gånger tre!!!




Jag har fått blommor och inte vilka som helst, utan underbara sådana som värmer likt vårsolen :) Jag vill tacka Marie-Louise, Kerstin och Helena ♥ Jag vill även passa på att tacka för alla kommentarer och hälsningar jag får här på bloggen, som sagt det är alla NI som för mig vidare i mitt "skapande" TACK!!

Nu sänder jag cyberblomman vidare, till dessa bloggar. Alla är ni inspirationskällor för mig ♥


*Capture the moment
*Ulrica tänker högt
*Gitsies organiserade kaos
*Absoluta nollpunkten
*Livet på citronodlingen
*I Fokus
*Lissen to
*Photos by Storm
*Lanthunden

6 kommentarer:

  1. Tack, fina du - vad glad jag blir både för blomman och för att du tycker bloggen är en inspirationskälla! Jag tar mig an vidareskickandet under morgondagen, hinner inte precis nu.
    Ha en fin fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla Eva-Lena. Du inspirerar också mig mycket. Både med ditt fotograferande men också med dina fina hundar. Två gemensamma intressen och inte vilka intressen som helst, eller hur? Ha en bra kväll/Kram

    SvaraRadera
  3. Tack :) Så otroligt glad jag blir. Jag tycker det fortfarande det är mäktigt att jag inspirerar en sådan duktig fotograf som du.

    Det gör mig stolt!

    SvaraRadera
  4. Tack de samma!!! Alltid roligt när någon uppskattar ens hobby!!! Jag blev så glad:)

    Härliga bilder under äventyrligt, lite roligt för de som inte är "insatta" eller hundidioter:) undra om de funderar på vad som görs. HIHI

    Fortsatt trevlig helg!!!
    MVh Sofia

    SvaraRadera
  5. 1000 TACK!! Så glad jag blir! Jag gillar din sida också <3

    SvaraRadera
  6. Vad gullig du är!! Kramizzzzzzzz =)

    SvaraRadera