onsdag 10 mars 2010

Torsdagsfoto - Fyra



Torsdagfoto

26 kommentarer:

  1. Wow, så läckert! Vore det två taggar skulle jag se fram emot djävulen som dyker upp, nu är det väl ett betydligt vardagligare ting - men rackarns snyggt fotograferat! Du är bra, du!

    SvaraRadera
  2. WOW!!! Sååå snyggt!!!
    Ha en riktigt fin och bra torsdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Väldigt eldigt och färgstarkt foto, men vad är det där måntro.. fyra konor eller??

    SvaraRadera
  4. Läckert, Eva-Lena, jag gillar färgerna i bilden. Man kan lätt tro att det är en eldgaffel. ;)
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Coolt, fräckt, you name it!
    Suveränt Eve-Lena!
    Ha en bra dag. //Lissen

    SvaraRadera
  6. smart :-) en gaffel var finurligt,, vilket ljus och så häftig färg,, softigt och helt enkelt vackert......

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  7. Häftig bild på det aktuella temat. Mycket fina färger.
    Ha det gott! /SA

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bakgrundsfärg och tänk att något så enkelt kan bli så snyggt:)
    Ha en fin dag!/Maria

    SvaraRadera
  9. wow, så läckert foto!
    Tog ett tag innan jag såg var det var!
    Ja, tänk att nått vardagligt och enkelt kan bli så snyggt!

    SvaraRadera
  10. WOW, läckert med den röda touchen kan man tro att du varit i helvetet för en fotorunda ;-)
    Kul tolkning.
    Ha en fin dag.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  11. Det var en riktig läcker bild :)
    hoppas du får en riktig fin torsdag :)

    SvaraRadera
  12. Så snyggt. Grafiskt, enkelt och med en härlig färgton!

    SvaraRadera
  13. Underbart
    Visst är det en gaffel eller är jag helt ute och cyklar?????
    kanonbild
    Häng upp den på väggen
    Såååå häftigt...Grattis till ett kalasknäpp.
    Kramizzz Lotta

    SvaraRadera
  14. Snyggt :-)...får mig att tänka på djävulen haha

    SvaraRadera
  15. Det tog en stund att komma på vad det var för första tanken var tomtar o något med jul! Men nu ser jag och bilden är riktigt cool! Snyggt bearbetad!!

    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. Hej!

    En snygg och nästan eldfängd bild.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  17. En värmande gaffel, snyggt perspektiv. Ha det bra/Kram lis

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Apropo ett litet (dock spetsigt) inferno ;). Snyggtt fotat! Fina färger.
    Ha det så gott!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  19. Du den här gillade jag väldigt mycket. Ursnygg.

    SvaraRadera
  20. Jag blir lite full i skratt när jag ser din bild eftersom jag fotade en liknande bild härom veckan som jag hade tänkt att använda mig av =) Din bild är klockren och mycket snyggt med den röda tonen =)

    SvaraRadera
  21. Tjusigt! Du har lyckats få en gaffel till att se riktigt skräckinjagande ut.

    SvaraRadera
  22. Lekkert foto, herlige farger , kreativt ;)

    SvaraRadera