söndag 22 november 2009

Skön

DSC_0020-1_redigeradgalleri
DSC_0354_-1_redigeradgalleri
sony80novanyblogg

Jag vill börja med att säga, då många kanske blir förvirrade att jag har bytt namn och blogportal. Ni känner igen mig som Kimaneros på Wordpress. Numer alltså Eva-Lena´s Photo på Blogspot :)

I dagens fototriss är temat "skön" och vem kan bättre representera det temat än min Nova. Nova, är min soulmate, hon huserar med våra två andra hundar här hemma, som är hm, modell större. Men Nova är the Queen of the house och ingen av schäfrarna ifrågasätter någonsin det :)

Kika in hos Helena på fototriss för att se fler bidrag på temat skön... Ha en fin söndag!

21 kommentarer:

  1. Tre sköna bilder på en mycket söt liten vovve. Han ser verkligen ut att ha det skönt både inomhus och utomhus!

    SvaraRadera
  2. Oj vilka sköna bilder på den lilla skönheten. Finns väl knappast någon som kan utmana en border-tik. Inte Ludde i alla fall.

    SvaraRadera
  3. En simmande lite goding med pinnen i munnen tar priset!

    SvaraRadera
  4. Nova verkar vara en skön typ. Jag vet hur det kan vara. Min lilla Jack Russel, Rut, styr masiffen Dagny med järn "tass".

    SvaraRadera
  5. Fina bilder på en skön hund. Ser verkligen ut att ha det skönt både med skönhetsvila, skönhetsbad å skönhets solning =)

    SvaraRadera
  6. Sköna bilder på din lilla tuffing!

    SvaraRadera
  7. Härliga hundbilder, gillar simturen. Måste vara underbart att ha dessa hundar.

    SvaraRadera
  8. Som hundägare kan jag inte säga annat än TOPPEN

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga bilder på en riktig liten skönhet. Första bilden är fin och tungan på den sista är underbar :)

    SvaraRadera
  10. Nova, underbart skön liten vovvsing.. härliga foton:-)

    SvaraRadera
  11. å vilken skön liten rackare...
    Min favvo bild i din triss blir NR;2

    SvaraRadera
  12. Sköna bilder på en riktig goding.
    Tungan på trean är så charmig men jag gillar tvåan allra bäst.Snygg gråskala, hundens koncentreade blick och att det händer något aktivt i fotot!

    SvaraRadera
  13. Det verkar vara en skön liten hund.

    SvaraRadera
  14. Vilken skön min han har på sista kortet!

    SvaraRadera
  15. Å, de är ju så sköna dina goa filurer ;)

    SvaraRadera
  16. Jättefin triss. Det ser väldigt skönt ut med en simtur. Sista bilden är obetalbar. Tungan ser ut som ett hjärta.

    SvaraRadera
  17. Vilken snygging! Fina bilder också!

    SvaraRadera
  18. Haha, sista bilden är ju underbar :)
    Så gör man mot närgångna och efterhängsna fotografer :)

    SvaraRadera
  19. Åh vilka härligt underbara bilder!
    Är det en borderterrier?

    Kram Stina

    SvaraRadera