söndag 22 november 2009

Uppdrag Nr:16 Drömmar

havpsgalleri

När jag var yngre hade jag en massa drömmar, några har jag förverkligat, några har jag kvar och några har jag tappat på vägen... En dröm som jag ofta drömmer är om att bo i ett hus vid havet, höra vågorna mjukt och hårt, måsarna som skränar och väcker mig om morgonen, känna vinden i ansiktet alla årstider, se himlen men inte kunna röra, promenera med mina hundar och kameran och känna frihet utan krav, bara vara den jag är...En dröm...jag vet....

Inspiration & Kreativitet

10 kommentarer:

  1. Så vackert ! Jag kan nästan höra vågskvalpet. Man vet aldrig när ens drömmar går i uppfyllelse, så man ska inte ge upp.

    SvaraRadera
  2. Å, det är en härlig dröm att hålla fast vid. =)

    SvaraRadera
  3. Vacker bild och vacker, tankful text. Vatten och hav - ja de bjuder in till många långa drömmar.

    SvaraRadera
  4. Ingen dum dröm det där med havet, drömmer själv om det ibland!

    SvaraRadera
  5. Underbar dröm och underbara bilder, gillade andra bilden extra mycket! Ja, vem vill inte bo vid havet... Vem vet, kanske nån gång...
    Härlig triss, sista bilden var ju bara super!

    SvaraRadera
  6. Det låter som en helt underbar dröm!!!

    SvaraRadera
  7. Du är en av finalisterna på bilduppdraget - http://bilduppdraget.wordpress.com/2009/11/23/gastdomare/

    SvaraRadera
  8. Grattis till finalplats. Din bild är fantastisk och det visar sig att vi har samma dröm. :)
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  9. Grattis till finalplatsen med denna vackra tolkning.
    Fotot får mig att längta till stugan nere i Halmstad!Min dröm är att kunna bo där nere kanske några månader om året till och börja med. Få uppleva det du skriver om mer än bara under de få sommarveckorna. Vill gå där i höststormen, snöyran på vintern och uppleva vårens första flyttfåglar över Tylön.
    Ha det gott!

    SvaraRadera