fredag 25 december 2009

En riktigt God Fortsättning till er alla...

_DSC0094 -1 redigeradgalleri
_DSC0076-1 redigeradgalleri

Aftonen är över och den var precis så härlig som jag önskat, vitt så långt ögat nådde, omkring -5 och en svag decembersol under dagen... Massor av god mat,en massa mys och en tomte som hört mina önskningar :)Hundarna var i paradiset och rev och slet i "ket" och papper, naturligtvis fick de egna klappar. Meeen när dom var avklarade vilket gick fort, tog de även itu med våra :) Idag har bara varit en myspys dag, med härlig promenad i snöflingor och så har vi varit..... :)Spar det till en annan gång, då det än så länge bara är i planeringstadie :)

Ha en underbar kväll och en riktigt God Fortsättning, själv ska jag gå ut med hundarna och sedan blir det filmtime!

Mys och Ha det Gott!

3 kommentarer:

  1. Härliga kreativa bilder Eva-Lena. Du har en härlig förmåga att göra vackra bilder av allt.

    Visst är det skönt att bara gå och småmysa utan några måsten! Vad du gör mej nyfiken, vad är på gång? Men jag får väl svaret framöver.
    Kram//Lissen

    SvaraRadera
  2. Härligt med mysdag, det är skönt såhär "dagen efter".
    God Fortsättning önskar jag dej också.
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt arrangerat och fotat. Gillar dina bilder. :)
    Det låter som om hundarna har haft fullt upp. Kan vara bra med en mysdag idag då. :)
    Önskar dig en fortsatt fin julhelg.
    Kram

    SvaraRadera