torsdag 24 december 2009

JULAFTONSMORGON

kollageGALLERI

Vaknade tidigt precis som jag när jag var barn, ni vet, när man låg där med pirret i magen kvällen innan, till slut somnade man för att bara vakna ett par timmar senare med en salig känsla i hela kroppen. Äntligen skulle man få stoppa handen i strumpan :)Skillnaden är att jag har låtit bli att stoppa handen i strumpan denna morgon den 24 dec år 2009, då jag lovat sambon att vänta, tills hon gör entré och då lär jag få vänta, i alla fall ända till 08.00!!!!!!!! Nu ska jag därför gå ut på en tidig promenad med mina tomtenissor och bara njuta av stillheten, mina tankar är en stund hos människor som funnits och betytt mycket i mitt liv, men som av en eller annan anledning inte längre gör det. Love you all...

En riktigt GOD JUL till er alla!

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det en härligt pirrande känsla kvällen före julafton. Det går inte att komma ifrån att julafton för en speciell känsla med sig.
    Önskar dig och de dina en riktigt God Jul.
    Kram

    SvaraRadera
  2. God Jul på er.
    Hoppas det fanns något fint i strumpan :)
    Stor julkram till dej.
    /Helena

    SvaraRadera