torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!

Nyar_kollagetext2galleri

Många nya vänner har jag mött här via min blogg, människor som likt mig brinner av olika grad för bild, fotografering och konsten.. Vi skriver små kommentarer hos varandra om vad vi ser eller bara några lekfulla ord, ord som har kommit att betyda mycket och blivit en del av det dagliga. För varje kommentar blir jag lika glad, det är inte alltid jag hinner svara men kommentarerna är alltid lika värda! Det är kommentarerna som gör att jag fortsätter, även när jag tvivlar på min förmåga och i de stunder jag inte finner lusten.. Jag hoppas på ett härligt nytt år för oss alla och att vi fortsätter med det vi alla är bra på, nämligen att förmedla oss i bild!

Ser fram emot att möta både gamla och nya vänner år 2010!!

GOTT NYTT ÅR!!!

9 kommentarer:

  1. Vilka färgsprakande nyårsbilder!
    Hoppas att sista dagen 2009 blir bra!

    Gott Nytt År!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Tack själv Eva-Lena. Du är en riktig förebild och inspirationskälla för mig. Älskar dina naturbilder. Du hittar alltid vinklarna och ljuset på ett fantastiskt sätt. Vill önska dig ett gott slut på 2009 och ett fint 2010 också. Kram från huvudstaden.

    SvaraRadera
  3. Ett fantastiskt 2010 står för dörren, och tack för att du delar med dig av dessa fantastiska bilder.

    SvaraRadera
  4. Det var fina ord. Jag får tacka dig för alla fina kommentarer under året och för att du delat med dig av dina fantastiska bilder.
    Känner stor förväntan på det nya fotoåret och vad det kan bära med sig.
    Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej cybervän :)
    Vill önska dej och din familj ett riktigt gott nytt år.
    Hoppas er kväll blir bra och att vovvarna inte blir alltför rädda för alla raketer.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  6. Vackra nyårsbilder hos dig. Hoppas du får en trevlig kväll tillsammans med hundgänget. Hoppas ingen är skotträdd. Våra bryr sig inte, tack och lov. Vi "ses" nästa år. Gott Nytt År/kram Lis

    SvaraRadera
  7. Du skriver Eva-Lena precis som jag känner. Att mötas här i cyberrymden och få nya vänner är fantastiskt. Du är en stor inspiratonskälla för mej med dina fantasiska bilder och ditt härliga sätt Eva-Lena.
    Stor kram till dej, du fina bloggvän!

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år! Hoppas att första dagen på 2010 blir riktigt bra!

    SvaraRadera