fredag 1 januari 2010

2009 I BILD

Från Växter & Blommor
Från Landskap & Natur
Från Höst
Från Höst
Från Fåglar
Från Höst
Från Macro
Från Macro
Från Porträtt & Människor
Från Porträtt & Människor
Från Porträtt & Människor
Från Macro
Från Höst


När jag satte mig ner för att försöka göra en sammanställning av mina bästa bilder under året, hade jag ingen aning om hur svårt det skulle bli. Jag har tagit flera tusen bilder under 2009 och dessa ovan kanske inte är det tekniskt bästa, men det har alla på ett eller annat sätt tagit plats i mitt hjärta. Jag hoppas att 2010 blir ett minst lika underbart fotoår och att jag fortsätter att utvecklas som fotograf. Jag hoppas även att jag kommer iväg på någon av de fotoresor jag drömmer om, vi får helt enkelt se. Jag har även en del projekt på gång, om det förverkligas beror mycket på mitt mod. Det jag vet är att livet är ett äventyr, man vet aldrig vad som händer i morgon :)... Ska även försöka sammanställa mina årsbästa på hundarna och visa här på bloggen. Nu ska jag gå och torka mig om näsan, för årets första dag har börjat med snorig näsa, halsont och hosta, haha det kan bara bli bättre eller?

9 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina bilder du valt. Den första och den andra är riktiga 10-poängare. Blir lite nyfiken på dina planer. Hänger det ihop med foto så har du absolut kompetensen och modet. Ha det bra/kram

    SvaraRadera
  2. Ni är ett kanonteam, du och din kamera :-) Fantastiska bilder med så fin skärpa och så klara färger.

    SvaraRadera
  3. Jag bara njuter av dina bilder, Eva-Lena. Jag följer så gärna med dig i det nya fotoåret. Ska bli kul att se vad du hittar på. :)
    Krya på dig nu.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiska bilder. Roligt och se på så pass olika bilder. Den i hamnen med båten, oh den är så bra. Den skrattande mannen förmedlar så go värme. Landskapet med sina färjer. Även fabriken (tänk i förgår fotade jag också en fabrik. Har jag väl aldrig trott mej om att fota, hihi. Men det var ett gyllene ljus. Du förstår, eller hur). Bilden på sonen, så fin.
    Mmm jag njuter och ser fram emot 2010
    Kram Lissen

    Ps du gör mej sååå nyfiken på ditt projekt. Tror du har mod Ds

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, min favorit är Yogaankan)
    Perfekt fångat ögonblick, snygg skärpa och fina färger, PERFEKT.
    Hoppas första dagen på 2010 har varit bra.
    /Helena

    SvaraRadera
  6. Åh, nu blir jag sugen att ta tag i min egen bildsummering av året som jag brukar ha varje år. Måste försöka hinna med det snart, för jag blir så inspirerad när jag surfar runt och ser att ni är flera som redan har lagt upp såna.

    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  7. Ojojoj... vilka vackra bilder :)

    SvaraRadera
  8. Dina bästa bilder är väl dem på Jaxa ;)!!
    Hoppas ni haft det bra i jul o nyår.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  9. Älskar framför allt bild nummer 2!! Den är så läcker!

    SvaraRadera