lördag 9 januari 2010

Inspiration och Kreativitet, blooper



I årets första uppdrag ska vi visa upp en "blooper", vad är en blooper undrar säkert många och det är alltså en bild som kanske inte blev som man tänkt sig. Den perfekta bilden, där plötsligt något händer som inte gör den så perfekt längre :) Ovan ser ni en bild som inte alls blev som planerad, planen var att fota in i ett trevligt fönster, det som hände var att jag fick med två ljus, thats it! Hela bilden blev en spegling, en blooper helt enkelt, eller? Bedöm själva.

Inspieration och Kreativitet

5 kommentarer:

  1. Den liknar nästan bilder jag får när Milton plötsligt hittar ett nytt ställe att lukta på och drar till med kopplet :)
    Men du jag gillar din bild mycket! Särskilt om man beskär i nederkanten.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det blev en läcker bild. Nästan lite kuslig. Det är tur att man har lite av de misslyckade bilderna sparade. Det är ju nästan svårt att ta en blooper med flit. :)
    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  3. Säger som Kerstin, lite scaaary över bilden. Har du gjort den i sepia eller blev det så? Jag gillar detta för det förstärker den lite läbbiga "schizofrena" känslan.

    SvaraRadera
  4. Cool bild! Den har en härlig suggestiv känsla över sig!

    SvaraRadera