onsdag 13 januari 2010

Slut och Ut......



Ordlös Onsdag

11 kommentarer:

  1. Mycket läcker bild med härliga färger!
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Javisst nu ryker allt som har med jul att göra UT!
    Skönt tycker jag, man är så himla trött på det.
    Ha en fin dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild! Japp nu slängs de ut, kulorna.

    SvaraRadera
  4. Julen ska ut för denna gången, men du så himla skönt att just jag inte haft någon barrig gran i år.. allt annat tog slut och åkte ut i förra veckan.. Skön strålande bild:-)

    SvaraRadera
  5. Ja, julen ska städas ut, hos mig är det gjort redan. Kände ingen inspiration till dagens tema så jag hoppar över det.
    Din bild är läcker, fina varma färger. Hoppas att granen inte barrar för mycket. :)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild, och vilken fin värme i fotot. Här har jag inte städat ut julen än, men till helgen åker den nog :)

    SvaraRadera
  7. Här är en sådan där bild som du gör med det gyllene ljuset. Sååå fin!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  8. Vilken värme som förmedlas i bilden och det syns att kulan är på väg ut/Lis

    SvaraRadera
  9. Värme och skönhet, du har fångat julen måste jag säga. Jag hoppas bara inte våren kommer alltför snabbt för jag har precis börjat åka längdskidor :)

    SvaraRadera