tisdag 12 januari 2010

Fantastic day!






Med de här bilderna välkomnar jag er in i min värld från igår. En dag som blev en good feeling dag att ta med sig i ryggsäcken :) Solen sken, snön gnistrade, jag och kameran hade en tur till ett väldigt vackert beläget stort travstall inbokat. På vägen mötte vi både rådjur och andlös natur.. Timmarna i stallet flög iväg, en trevligare ägare får man leta efter och kaffet efter att ha stått ute i -12 smakade varmt och fantastiskt :)Tack, för att jag fick frihet med kameran och guidning bland många fantastiska hästar!

11 kommentarer:

  1. Heerejösses vilken bild den nedersta är, U N D E R B A R !
    Vilket landskap, snyggt fotat.
    Ha en fin dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Men vilka makalöst vackra bilder, Eva-Lena. Jag sitter mest förstummad, den ena bilden bättre än den andra. Så snyggt fotat!!!!
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att du hade en härlig dag! Undert ljus i bilderna! :)

    SvaraRadera
  4. Låter som en helt fantastisk dag och det syns i dina bilder. Jättefin bild på grinden. Jag är ganska trött efter vår semesterresa förra veckan. Ska man inte vara utvilad efter semester? Nej då, komma tillbaka till jobb upp över öronen. Jag tar med mig jobb hem så inte ens på em/kvällarna kan jag pyssla med mina bilder. Men det lugnar väl ner sig så småningom. ha det gott/Kram lis

    SvaraRadera
  5. Ser onekligen ut som en fantastisk dag och du kommer åter men underbara bilder! Underbart ljus i sista bilden och så var förstås hjortarna(?) jättesöta!

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiska bilder! Kram

    SvaraRadera
  7. Flotte farger i alle bildene :-) Og hvem sa at snø var hvit? I landskapsbildet ditt har du nærmeste hele fargespekteret i den "hvite" snøen. :-)

    SvaraRadera
  8. Åååååååååååååååååååååå, jag suckar och njuter , vilket fantastisk ljus, vilka rådjur och vilken häst. Hur vackert som helst.
    Ååååååååååååååååå jag som missade solen idag, den var här hela förmiddagen men nu när jag skulle ta en paus var den borta.
    MB

    SvaraRadera
  9. Oh what a wonderful day! Makalöst vackert, vilken ynnest att få vandra där med kameran. Du har dessutom skapat magi med dina bilder Eva-Lena

    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Otroligt vackert, vilket ljus, vilka fina bilder.

    SvaraRadera
  11. Många fina bilder och härligt ljus!
    Mvh Anna

    SvaraRadera