onsdag 17 mars 2010

Ordlös Onsdag- Vintersport

Från Hundarnas Mixade galleri


Ordlös Onsdag

17 kommentarer:

  1. För mig har det varit en sport i sig att motionera och träna dessa två, när vi haft en meter snö och oplogade vägar stundtals :) Motion har vi fått i alla fall!!

    Ha en fin onsdag/E-L

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på dina två hundar. Fart och fläkt är det över bilden, som är jättefin!
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Snyggt fångat Eva-Lena! Det är nästan så att man vill flytta sig ur vägen ;o)

    SvaraRadera
  4. Här går det undan. Hundsport är ju en vedertagen sport. Grenen stafett har jag inte sett förut, men det måste väl vara det eftersom dom bär med sig en pinne.
    Ursnygg bild där du verkligen fångat intensiteten i hundarnas tävling, och också attityderna hos både ledaren och förföljaren.
    Jag blir lyft av sådana bilder....tack.
    Min bild idag handlar också om hundsport, men en annan ras, en annan gren.

    SvaraRadera
  5. Eva Lena Du är fenomenal med din kamera
    Missade stackarn stafettpinnen är missuppfattade han som har den i munnen att han skulle överlämna den. Snyggt jobbat som vanligt!!!!!
    Kramizzz // Lotta

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild, full fart , spring i benen.

    SvaraRadera
  7. Skön blick den bakomvarande hunden har :-)
    Riktigt bra färger också i bilden.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag vill bara påminna dig om att du ska länka direkt till inlägget - inte bloggens förstasida. Lägg in en ny länk i Mr Linky hos mig, så raderar jag den gamla :)

    SvaraRadera
  9. Underbar rörelse i din bild.. du fångar så fint med din kamera.. så härlig Vintersportbild på dina gosiga vovvar:)

    SvaraRadera
  10. Me like!

    Vilken underbar bild... Åh vad jag vill ha hundar igen!

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar kraft i din bild! Hundarnas rörelse visar verkligen på fart och fläkt!
    Ha en skön dag!Kram Lissen

    SvaraRadera
  12. En nästan explosiv bild, vilken kraft den förmedlar. Jag tokgillar den här bilden.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Fina vovvar som har det roligt i all snön. Härlig bild!

    Ha en trevlig onsdag!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  14. Vad bilden känns levande. Man vill bara trycka av pausknappen och se var dom tar vägen. Helt underbart.

    SvaraRadera
  15. wow, underbart fotat!
    Vilken fartfylld bild, du har verkligen lyckats att fånga hundarna i rätt ögonblick!
    Snyggt!

    SvaraRadera
  16. Detta var ju en riktigt underbar och underhållande vintersport :)och så härliga bilder att titta på :)

    SvaraRadera
  17. Finns inte så mycket att säga - underbar bild på underbara djur!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera